Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, March 27, 2011

Aku tak mahu tidur selama-lamanya...

  Setelah hampir seminggu terpaksa tidur dan tidur dek ubat yang betul-betul buat aku mengantuk, aku hadir lagi dalam dunia senyap tetapi riuh ini;dunia blog.Mudah-mudahan masih ramai yang ingat padaku ; seorang Scarlett O'Hara.Dalam tempoh seminggu berpantang, berlambak-lambak idea ingin aku curahkan tetapi aku belum boleh berlama-lama di depan Cik Lenovo unguku.Maka cukuplah dengan tersiarnya entry aku yang ini sebagai tanda aku masih di sini, menghirup udara ciptaan yang maha esa.Mudah-mudahan Allah akan terus memberi peluang buatku untuk meneruskan perjuanganku di dunia senyap tetapi riuh ini.Tanpa hadirnya aku di sini, seolah-olah aku mati sebelum waktunya.Aku tak mahu mati dalam sunyi.Maka izinkanlah aku turut sama meriuhkan dunia senyap kita kerana hanya itulah penawar sakitku!


Aku tak suka makan ubat kerana ia membuatkan aku tidur dan tidur dan tidur...
Tapi aku tak mahu tidur selama-lamanya....


8 comments:

solo molo said...

sekarang nie selalu tak cukup tedo...
ade pernah tedo 2 jam jer...



entry terbaru > http://solomolo.blogspot.com/2011/03/femes-wa-cakap-sama-lu.html

ïêmå å¢klê§ said...

baru baek erk...

iema pun xsuka makan ubat sebab pahit...
selesama ni pun dah 2mnggu xbaek...
take rest erk...

dyea irdina said...

ala ciannyaaaaaaaaaaaaa....take care k...

Belalang Hijau said...

salam...

kalau perlu d ambil ubat2 itu, maka ambillah...tuhan juga menyuruh kita berusaha selagi boleh...

dan jgn lupa perbanyakkan berdoa....

kpah k-poh said...

Alhamdulillah...dah sihat lah tu...

Azroy Bin Kassim said...

bahaya woo byk sgt mkn ubat.. rosak buah pinggang..

SematSuperman said...

moga sihat walafiat, amin.

Scarlett O'Hara said...

To all : Tq beri komen dan nasihat.Makin sihat dah ni walau pun ibarat kereta susah nak hidup.

Let's have a break!