Saturday, September 1, 2012

Auuuuuu tannnnnnnnn.....

   Tajuk gempak je.Sebenarnya nak cerita tentang si pengacau rambut berjambul.Tiap-tiap hari, bila aku mula nak fokus pada blogging je, mesti dia menyibuk.Kalau mintak gosok atau mintak peluk tu ok jugak tapi ni sibuk mintak penyepak!Mana boleh tahan!Habis badan aku dikerjakannya.Anak dara sweet 17 pun boleh surrender apatah lagi yang dah mula masuk 4 series macam aku.Aku dah try macam-macam cara tapi dia datang jugak.Ciss!!!Ini PERANG!!! Jadi aku beli senjata lebih canggih untuk ku sapu ke seluruh badanku.Siap kau!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Buat muka terkejut kau ye!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nah kau!
Aku bagi Autan.
Aku nak blogging pun kau kacau!

3 comments:

Everything's Everythings said...

wahhh lotion utk halau nyamuk ke ni? xbahaya ke kt kulit?

Uji Hussein said...

Baru first time nak try.Tak bahaya kot!

Unknown said...

kalau gi camping bolehlah pakai..setakat kat rumah tak payah pakai..

Post a Comment