Tuesday, September 25, 2012

Belajar oi!Lupakan blogging dulu!

   Alamak!Penatnya badan!Tapi belajar tetap belajar!Hari ni mulai 4 petang hingga 7 malam, terkurunglah aku di bilik kuliah DOE ni.Belajar untuk menambah ilmu dan menjadi a better me.Kadang-kadang fikir, dah tak berapa nak muda ni, buat apalah aku sambung belajar.Ada jugak yang mengata aku kononnnya terikut-ikut trend zaman sekarang iaitu semua orang nak sambung belajar.

   HELLO!Only an educated person knows about being educated.So stop mengata aku belajar sebab mengikut orang.Konon aku tak mahu kalah.HELLO!Be educated yourself so that you know the meaning of being educated.Opps!!! Prof tengah beri kuliah tu.Aku off dulu lah ye.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Belajar!Belajar!
-
-
-
-
-
-
-


Alamak..... My Prof's voice is such a lullaby...
........ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

2 comments:

Anonymous said...

betul2...nti x pasal jadi lain kan...hihi

bicara mak dara said...

saya sangat tabik pada yang nak sambung belajar tu.. bukannya satu perkara mudah.. salute ;)

Post a Comment