Tuesday, September 25, 2012

Mak Dara, sila sampaikan ucapan saya.

Penatnya balik kuliah....hmmmm...
Tapi kena bloging juga.
Paling tak pun kena up date entry.
-
-
-
-
-
Macam biasa, gi melawat si Qhaliff dulu.
Kemudian, klik-klik ketuk-ketuk pintu rumah blogger kat side bar.
Eeh!Cop!Cop!
Mak Dara buat segmen!
Yeah!
Sempat lagi join!!!!!

No.1, kena letak header Mak Dara Diva tersangatlah baik hati.

Bicara Mak Dara

No.2, kena tulis 6 ayat ucapan buat seseorang.

Ok.Mak Dara.Ini ucapannya... (Baca dengan nada macam Kak Pah DJ tau!

   Ucapan khas penuh kasih sayang berserta sebiji pavlova manis penuh buah-buahan lambang keikhlasan, aku tujukan buat SEMUA pengunjung blog aku ini atas kesudian membaca, menyokong dan memberi kebahagiaan buat  aku sebagai seorang blogger anchovy.

   Ucapan terima kasih penuh sedulang hantaran manisan halwa bunga sejambak, buat teman-teman blogger yang selalu menjadi sebahagian hidup aku terutamanya buat Kak Pah DJMia LianaCaliph Konnichiwa,Jemari Suri,Adikku Deno,Moh Kembara,Sop, Belalang Hijau Perisik, Mimi Seratos, Lyssa, Yuyu Si Kupu-kupu Kecik, Miza Hidup Itu Indah, Kak Chik Ella, Mak Legenda, Abang Gedek dan pendek kata, semualah!

   Ucapannya: Sayang anda semua 360 darjah dan terima kasih kerana menceriakan hidupku.Semoga kita semua berjaya di dunia dan akhirat.Buat Mak Dara, terima kasih sebab sudi buat segmen yang menarik ni. Semoga Mak Dara akan terus menceriakan dunia senyap tanpa suara kita ni.Akhir kata, LOVE YOU ALL!
( Ok.Cukup 6 ayat )
-
-
-
-
-

Jemputlah rasa pavlova dan halwa...




Mak Dara jangan lupa sampaikan tau!



5 comments:

bicara mak dara said...

ohhhh terharunya dgn ucapan Scarlett ni.. sukaaaa... terima kasih ye kerana sudi joinnnnnn muahhhhhhhhh

Everything's Everythings said...

Gd luck! ^^
Sedap nampak pavlova tu ;P

Telor Power said...

gud luck

nampak sedap kek tu buah2an tu

Mia Liana said...

terima kasih kak scar... touchingnya baca ayat yang ada nama mia tu.. so sweet.

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam perkenalan! Wah cantiknya blog ni! Nak saya follow anda? Jom join segmen saya ini!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

Post a Comment