Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, September 18, 2012

Ramai yang menghina Islam.

  Mungkin masih ramai yang bercakap tentang Innocence Of Muslims yang menghina agama Islam.Semua marah.Semua geram.Kalau boleh kepala mereka yang bertanggung jawab buat filem tu nak dicabut macam sotong! Tapi, ironinya, dalam negara kita sendiri, ramai yang juga menghina Islam.Malangnya mereka bukan orang kafir dan membenci Islam tetapi orang Islam sendiri.Mereka adalah ........................................................................................

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
UMAT ISLAM YANG TERANG-TERANG MELANGGAR HUKUM ISLAM!


Ni kalau manusia yang pakai, kira melanggar hukum Islam.
Jadi, kira menghina Islam lah tu.
Tapi di mana-mana pun kita boleh jumpa.

3 comments:

Everything's Everythings said...

nauzubillah.. teruk tu org Islam sendiri yg memburukkan nama kita ;(
mana nk dpt respect dari agama lain kan?

grOundnUt said...

Allah nak menguji tahap kesabaran orang Islam zaman sekarang...tapi yang lain plak jadinya bila ada yang sanggup berbunuhan...
Islam tak ajar kekasaran...bukan diam itu bodoh...tapi hakikatnya, umat Islam sekarang semakin Extreme..makin bersoraklah kegembiraan wahai kafir pabila melihat umat Islam saling bergaduhan dan bermusuhan..wallahualam~O,o

the malay male said...

Bila kena batang hidung sendiri.... Ramai yg buat buat tak tahu.

Let's have a break!