Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, September 29, 2012

Siapa yang bersalah?

   Aku tertanya-tanya sendiri bila nampak benda tu.Takkan seorang pun petugas tak perasan kesalahan yang dilakukan?Aku yakin bukan seorang petugas yang bertanggung jawab memasang benda tu.Jadi, macam tak logik je benda tu dibiar je melainkan ada petugas yang perasan tapi tak de sikap bertanggung jawab untuk betulkan.Benda ni nampak remeh tapi tidak sebenarnya.Ia menunjukkan sikap sambil lewa dan kurang bertanggung jawab di kalangan petugas yang ditugaskan.Nasib baiklah ada insan yang terbaca dan perasan kesalahan tu.Buktinya, ada tanda bulatan di kesalahan tu.Ini baru namanya warganegara yang bertanggung jawab!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

3 comments:

Sue PeLik said...

huhuuu salah eja! kena lebih perihatin lepas neh huuhu

ZWAN SABRI said...

Dini tu perkataan baru kot.. HEHE

Scarlett O'Hara said...

Tu yg pelik.Takkan sorang pun tak perasan, kan?

Let's have a break!