Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, November 22, 2012

Nak dapat rezeki lagi ke?

   Ala.... gatalnya tapak tangan aku!Dari tadi tergaru-garu.Kata orang, tapak tangan gatal, nak dapat duit.Ye ke?Memanglah.Kan 18 hb Disember ni nak dapat bonus,dapat gaji.Garu-punya garu, aku belek-belek tapak tangan aku tu.Alamak!!!!!Patutlah gatal!Ada nampak biji-biji air kecik-kecik besar kepala peniti dalam 10 biji di tapak tangan aku.Kenapa ye?Nak kata aku pegang benda kotor, rasanya hari ni, jejak tanah pun tidak.Kalau macam ni, macam manalah aku nak bercucuk tanam, tanam sayur keliling rumah?Dah lama berangan nak tanam sayur tapi hampeh..Hehehehe!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bersihnya tapak tangan dia!

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

gebu!

Nasir Bravo said...

dapat bonus mai ckit ..wakakaka..x syok mkan sowang nie

need yr support G+1
iPhone 5 Gadget Impian

Scarlett O'Hara said...

Tapak tangan kucing mmg gebu rupanya ye?

Scarlett O'Hara said...

Ala Nasir, bonus kaki tgn kerajaan berapa sgtlah.

Let's have a break!