Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, January 12, 2013

Kenapa banyak sangat kucing?

   Emmm... ramai juga yang tanya kenapa banyak sangat kucing di FB dan blog aku.Sebenarnya bukan niat asal nak share gambar atau kucing banyak-banyak.Kebetulan je sebab banyak sangat gambar kucing yang comel.Nak peluk kucing hidup bukan takut mencakar tapi takut allergik.Mulalah berair mata dan bengkak muka.Dah tu gatal bukan setakat muka tapi tangan dan lain-lain bahagian yang terkena kucing.Tu yang terpaksa bermanja dengan kucing di alam siber je.Apa nak buat...


   Bagi yang bertanya berapa ekor aku bela kucing; jawapannya banyak tak terkata!Tapi di FB dan blog jelah.Yang wujud di alam nyata dan boleh mengiau walau pun aku jarang sangat peluk, cuma ada sekor je.Namanya Panji.Kucing jantan jenis kampung umur dalam 2 tahun.Ayahnya dulu aku bawa khas dari Bangi.Kadang-kadang adalah juga aku share gambar Panji.Tapi Panji ni bukan suka bergambar.Untuk lebih jelas, ni aku share gambar Panji.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Inilah Panji.Satu-satunya kucing peliharaan aku.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Yang ni namanya Merah.
Kucing ni dibela oleh warga sekolah aku
Tempat tinggalnya di pos kawalan depan sekolah.
Ramai yang sayang si Merah ni.

5 comments:

whitecappuccino said...

sama la cam akak..kucing ada sekor je skrg..bila ada yg lain habis kaki tangan gatal tak larat nk garu.so biar je la tinggal sekor tu.

ZWAN SABRI said...

Nama kucing saya KITTO.. kucing jantan jugak daripada spesies kucing kampung jugak.. :)

Kaoshi said...

Jaga Panji baik-baik k. haha.
Tumpang lalu ye.

Blog Saya: KaoshiDroid

Jemarisuri said...

js pernah bela kucing sbyk 8 ekor..akhirnya dh kasi kt org..kini dh takde sekor pun...hihi

Scarlett O'Hara said...

Teringin sangat nak tdo peluk kucing tapi apa kan daya....

Let's have a break!