Saturday, January 12, 2013

JMX 8614... Dah lama hidup ke?

   Alamak!Kasar sikit tajuk entry aku malam ni.Bukan apa.Cuma terkilan dengan sikap tak kisah setengah-setengah dari kita semasa di atas jalan raya.Contoh nyata langsung depan biji mata aku hari ini.Guna telefon ( mungkin hantar sms atau baca sms) sambil menunggang motorsikal.Tangan kanan pegang handle tapi tangan kiri sibuk guna handphone!Mula-mula nampak anak dara tu bersms sambil menjemput maut di jalan berhampiran Rumah Anak Yatim Darul Hanan.Tapi rupanya, sampai di jalan perkuburan Islam Pasir Gudang pun masih bersms!Takkan mata aku tipu kot!Try tangkap gambar tapi tangan kiri yang sibuk melambai maut tu tak nampaklah pulak!Kalau terus buat perangai terlebih berani macam ni, kalau berlaku accident bukan dia sorang yang boleh mati, tapi pengguna jalan raya yang lain juga.Jadi, tak payahlah terdesak sangat nak bersms tu!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Dahlah masa LDP tadi aku hot,
balik LDP En.Abang pun buat aku hot dek anak dara teringin nak mati ni.
Sesiapa yang kenal tu, TOLONGLAH BAGI NASIHAT!

0 comments:

Post a Comment