Monday, January 28, 2013

Apa?Pengetua nak tengok pagi-pagi buta esok?

   Terkejut sekejap aku bila on FB malam-malam buta ni.Biar betul Pengetua Cemerlang aku tu.Kalau betul nak tengok pagi-pagi buta, alamat kosong le markah aku.Budak-budak janji nak tampal segala mak nenek carta dan label tu bila dia orang datang.Paling cepat tampal pun mestilah selepas perhimpunana.Esok pulak tu waktu pertama aku di kelas lain.Ala..... Kena check kejap pengetua nak tengok apa ni.

1.Kelas mesti ada tema : Ok.Tema budak-budak pilih My Fairyland / Fairy tale
2.Carta Organisasi : Ada dengan budak-budak
3.Jadual waktu : Ada dengan budak-budak
4.Kedudukan pelajar Time p&p :pun ada dengan budak-budak
5.Kedudukan pelajar time exam : Alah mak.Yang ni aku lupa nak assign tugas pada budak-budak.
6.Sudut bacaan :Ada tapi still kosong.Belum ada label pun.
7.Sudut I-Think : Ala... lupa yang ni.
8.Sudut disiplin : Pun kena rujuk siapa yang buat.Dah lupa dah
9.Sudut mata pelajaran : baru label je.
10.Pamplet kelas bertema : Tengah terkial-kial anak murid aku buat
11.Lagu tema kelas : Hah?????Ada juga ke? Ni kena survey cari yang baik punya.

Kesimpulannya : kelas aku masih belum lengkap.Cuma sempat buat make over je hari Sabtu lepas.

Board dah pakai baju tapi belum ditampal apa-apa


Sudut bacaan pun belum ada label lagi ni.

Maaf ye Puan.
Ini je yang kami mampu setakat ni.
Datang semula hari Khamis ni.
Tentu Puan suka hati.

2 comments:

Unknown said...

haha , abis lar pengetua datang tengok , :ppp

Ayue Rejaluddin said...

Amboih comelnya kelas.....
Siap ada lagu tema lagi....

Post a Comment