Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, January 31, 2013

RM150.Murah tak ye?

   Baru-baru ni aku ada tulis tentang set cadar dengan 4 biji bantal kepala dan satu bantal golek sekali dengan sarungnya yang sangat murah iaitu RM150 je.Aku janji nak upload gambar.Ok entry kali ni aku sertakan dengan gambar.Cuba tengok, agak-agak berbaloi tak RM150 tu?

4 biji bnatal kepala dan 1 bantal golej sekali dengan sarung quilted / berlapik.



Sehelai cadar juga quilted beropol king size punya.

4 comments:

the malay male said...

saya rasa berbaloi

Scarlett O'Hara said...

Berbaloi kan?Rasa nak tempah lagi 1 set untuk bilik tidur tetamu.

whitecappuccino said...

kalau king size ok la tu

Anonymous said...

Saya nak jadi tetamu awak yg pertama,merasmikan cadar tu..mmg cantik..mmg murah..beli..jgn tak beli.Beli...beli..beli..beli..beli..tak ada cadar pun masalah.Hehehe...

Let's have a break!