Saturday, June 1, 2013

Cubaan apa lagi?

   Tiba-tiba, aku rasa dunia gelap gelita.Aduh!Cubaan apa lagi yang Kau berikan?Kalau benar cubaan itu hanya Kau berikan bagi mereka yang mampu menghadapinya, mengapa aku rasa ia terlalu berat untukku?Kenapa tak sudah-sudah kau timpakan cubaan atasku?Ibarat seketul demi seketul batu besar Kau timpakan atas tubuh lemahku.Sungguh aku tak sanggup!Apa salah dan dosaku hingga aku dihukum begini?Patutkah aku berputus asa?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kesian aku, kan?
Tapi, aku akan tetap tabah...
(Luahan hati kucing aku Si Panji yang mengalami kecederaan buat kali ke berapa entah)
Biasalah... Kucing kampung.
Tambah pulak kucing jantan.
Asyik merayap je kerja dia.
Bergaduhlah tu!
Tu yang balik kaki luka-luka tu.
Emak suruh duduk rumah, tak nak dengar!


2 comments:

H A N said...

Hahaha, kesian Panji... Dia pi kacau girlfriend org kot! ;p

ctpayong said...

assalamualaikum wbt.

tunjuk handal. nah hambek ko.

double trouble!!!

Post a Comment