Saturday, June 22, 2013

Jerebu pun dapat 'parcel'.

   Terima kasihlah.Walau pun jerebu melanda Pasir Gudang, aku masih tetap dapat 'parcel'.Yeah!!!!!!Yang ke berapa ye?Hmmm... jap aku check....Ke 48 ke 49, ek? Opps!Yang ke 50 lah!

Kena catat untuk rekod:BE @Buffered Earning terkini adalah ....

Ke 50 = Kia What is project C? - 4 Jun 2013 
Ke 51 = Kakao Talk App - 17 Jun 2013
Ke 52 = Transition Optical -10 Jun 2013
Ke 53 = Kakao Talk Campaign = 6 Jun 2013

   Terima kasihlah pada Cik Nuffy kerana sudi hantar BE walau pun aku cuma blogger anchovy.Masuk tak delah ribu-ribu, tapi cukuplah untuk bayar bil blogging aku.Terima kasih juga kepada semua pengunjung ke blog aku.Tak kiralah pengunjung setia atau tidak kerana kunjungan anda amat bermakna.Insya Allah, andai masa mengizinkan, aku akan kongsikan entry yang lebih berkualiti.TERIMA KASIH SMEUA.

2 comments:

Syazwan Che Deraman said...

bila nak belanja nye?..kikikiki

Anonymous said...

Join le...blogger yg Pro Kerajaan,baru dapat banyak duit. Buat cerita sensasi sikit...baru menarik.Balik2 cerita kucing,ayam ikan ,itik...lembu...naik jemu org nak membacanya

Post a Comment