Saturday, June 29, 2013

Entry 3 minit terakhir JDT lawan Kelantan

   Mesti masa ni peminat JDT tengah bengang.Apa taknya, main macam hampeh!Kata dia oranglah.Aku ngajuk je.Ada juga yang marah-marah aku sebab post entry sebelum perlawanan kata JDT kalah 2-0 dengan The Red Warriors.Aku tak reka-reka tau.Memang betul aku mimpi.Aku pun takdelah minat sangat bola sampai tak berganjak dari depan TV dari tadi.Aku kata 2-0 tu dalam mimpi.Memang betul-betul aku mimpi.Dah nama mimpi, bukannya aku mintak.Bagi aku yang buta bola ni, kalah atau menang, kan adat pertandingan.Kalau Kelantan menang pun apa salahnya.Kan orang Malaysia juga tu.Kan?Yang penting tak de insiden gaduh atau lain-lain yang boleh memalukan orang kita.Tapi yang pasti, AKU SEBAGAI ORANG JOHOR, MEMANG TAK BERAPA SUKA DENGAN FANDI AHMAD TU.

0 comments:

Post a Comment