Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 23, 2013

Hmmm.....

   Zaman aku kecik-kecik dulu, bila kumpul ramai-ramai, yang tua selalu cerita pasal cerita rakyat dan sebagainya.Tapi zaman aku tak berapa kecik ni,bila budak-budak berkumpul, semua asyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik dengan gajet masing-masing.Nak suka ke tak?

2 comments:

the malay male said...

tu la pasal, nk borak ngan org sebelah pun guna wechat jee...huhu

Anonymous said...

Dah mak bapak dia yg gatal tangan beli kan..sapa suruh.Mak punya gadget pun tak kurang hebat juga.2 x 5..5 x 2..kaki gadget juga...hehehe

Let's have a break!