Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, June 29, 2013

Kenaikan gaji kaki tangan awam

   Wah!Bukan main tersenyum orang kerajaan kan?Maklumlah, setengahnya tu baru je dapat tunggakan dan gaji baru bulan Jun ni.Tapi bulan Julai dapat pulak lagi 1 kenaikan.Kalau cikgu DG 44, atau jawatan glamournya Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG 44, paling tak pun dapat kenaikan RM250.Maknanya dalam setahun dapat kenaikan RM500.Banyak jugalah tu kan?Jadi, bolehlah guna untuk bayar hutang ke atau untuk perbelanjaan keluarga.Jangan enjoy sakan pulak.



Tiba-tiba rindu pada Miss Lim, yang tengah-tengah tu.


1 comments:

zakirasli .. said...

ni lg brtambah semangat nak mntk keje kerajaan nih.. hehe

Let's have a break!