Saturday, June 1, 2013

Klon Mior Kilauan Emas 3

   Sesiapa yang kenal aku, tentu tau yang aku ni peminat setia Search.Baru-baru ni aku tambah seorang lagi dalam list yang aku minat iaitu Mior Kilauan Emas 3.Suka sangat dia menyanyi terutama lagu May tema rock tu.Best giler.Menyanyi lagu melayu boleh, dangdut raggae boleh, pop yeh yeh pun boleh.Pendek kata, kalau suruh menyanyi lagu Maher Zain atau Ya Hanana pun boleh.Confirm punya.   Dek kerana minat, aku pun trylah google pasal si Mior kaki macam tiang ni.Tiba-tiba aku terjumpa klon si Mior.Cayalah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Mior versi Hang Tuah bersama Abang Silah orang kampung aku.
(Apa lagi, Johor Darul Takzimlah)

Gambar Google

Klon Mior versi berbulu.
Hahahaha!


1 comments:

ctpayong said...

assalamualaikum wbt.

tak sabar nak tengok klon mior...internet pulak slow...tunggu punya tunggu keluar versi mior berbulu...senyum...rasa macam tipah tertipu pulak...anyway good humour!!

Post a Comment