Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, September 2, 2014

Day 2 : 5 Cara memenangi hatiku....

   Aku orangnya simple.Senang je nak memenangi hati aku .....Untuk #Cabaran30Hari #KelabBloggerBenAshaari, aku dengan rela hati sedia berkongsi 5 cara tersebut :

1.   Beri aku bunga ros.Tak kiralah walau pun sekuntum.
Apa tah lagi kalau dapat yang warna purple...

2.  Belikan aku buku tak kiralah buku agama ke, buku motivasi ke,
 buku Mastika pun boleh. Asal jangan buku Tut sudah.Karya paling aku suka,
adalah karya Abdullah Hussain dan Buchi Emecheta.

3.   Beri aku CD Golden Oldies.

4.   Tepati masa.Aku paling menyampah orang tak tepati masa.

5.   Berterus-terang.Aku tak suka orang menipu.

Ok.Cukup cabaran Day 2.


Seronoknya kalau dapat bunga macam ni.


#Cabaran30Hari

#KelabBloggerBenAshaari





3 comments:

fayreen mizan said...

Oooo.... suka roses ya :)

Cik Sue said...

ros pepel...ermmmpayah tu nak cari hehehehhe...tq join...lama tak lepak sini heheheh ampunnnnn

ewanthology said...

masih ada lagi ye gurl yg minat dihadiahkan bunga..sekarang ni ramai yg mintak Iphone :-)

Let's have a break!