Monday, September 1, 2014

Cop!Cop!Nak join juga! Day 1 ....

   Dah lama sangat tak join segmen.Awal-awal kemunculan aku dulu, aku selalu join segmen BEN ASHAARI.Kebetulan, ramai sungguh yang sedang berusaha keras untuk join segmen CABARAN 30 HARI Kelab Ben Ashaari.Jadi, aku pun teringin juga nak join.Boleh kan?Langkah pertama, aku kena pastikan aku tahu apa syarat dan cabaran-cabarannya.Aku pun bongkar dan bongkar hingga bertemu dengan Si Kacak Abah Careno. Hasilnya ... Tada!!!

Cabaran Untuk 30 Hari


   Ok.Cabaran pertama, aku kena kongsi gambar terbaru aku dan 5 fakta tentang diri aku.Jap ye....Aku selongkar album jap...

Scarlett O'Hara
Inilah gambar terkini aku.

5 fakta tentang aku :

1.   Peminat Amy Search dulu,kini dan bila-bila.
2.  Peminat P.Ramlee
3.   Suka yang klasik
4.   Suka ros
5.   Obsess dengan warna ungu

Cukuplah 5 fakta tu ye!

Itu jelah cabarannya.


   

#Cabaran30Hari

#KelabBloggerBenAshaari

0 comments:

Post a Comment