Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, September 5, 2014

Day 5 : Cabaran paling susah

   Cabaran Hari ke 5 buat aku bingung sekejap.Aku tak dapat jawablah soalan ni.Bukan sebab sensitif tetapi sebab aku tak de bekas kekasih!Hahahaha!Aku ubah sikitlah kepada 3 perkara yang aku ingin ucapkan kepada seseorang yang cuba jadi kekasih tapi tak jadi.

1.   Siapa suruh penakut sangat nak beritahu?
2.   Siapa suruh lambat sangat nak bertindak?
3.   Siapa suruh tunggu lama-lama, kan dah melepas?

Hahahaha!

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

2 comments:

yaya_flanella said...

Haha. mcm tu pun boleh ye. Style!

Yan Ty said...

Hahaha , kecian dia melepas sudah ye.

Let's have a break!