Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, September 21, 2014

Hari 21 : Tempat yang aku ingin pergi.

#Cabaran30Hari #KelabBloggerBenAshaari hari ni, membawa aku ke Tanah Suci.Ye.Aku tak pernah ke Tanah Suci dan aku ingin sangat ke Tanah Suci.Bilalah aku ada peluang ye?Semua dah tahu Tanah Suci tu apa kan, jadi tak perlulah aku huraikan ye.Terima kasih. Layan ASTRO OASIS sekejap tengok Tanah Kubur.

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

1 comments:

Diana Rashid said...

betul..tempat tu la yang paling nak sangt pergi..ramai yang dah sampai pun masih nak pergi berulang kali.apa lagi yang kita ni yang tak pernah sampai..

Let's have a break!