Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, June 6, 2011

Aku guna mulut jugak.Kenapa aku tak dapat?

   Ini tak boleh jadi!Banyak tu!Kenapalah dia yang dapat.Kenapa bukan aku?Dahlah sekarang ni dia ada Honda.Plan nak beli BMW pulak!Offer tu bukan anak-anak punya offer.Kalau dia terima, goyang kaki je kerja sebab banyak guna mulut.Aku pun guna mulut jugak time kerja tapi kenapa aku tak dapat offer macam tu punya bagus.Hai!Nasib, nasib!Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia, siapalah tahu.Bertuahnya engkau......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
.... Cik Fara Fauzana sebab dapat offer lumayan daripada ASTRO.
(Kononnya RM1 juta)
Berita lanjut baca di KOSMO hari ini.

Ok.Sekarang masanya untuk Churp churp.
(Haa?Jangan letak?Tak kira, nak letak jugak.Nak suruh klik jugak gambar tu!)



Nota kaki

Uuk!Uuuk!!!!Uuuuuuuuuuk!!!!

Terjemahan:
Siapa kata tuah ayam nampak di kaki?Sebab taji di kaki akulah, aku selalu dipaksa berlaga.Apa bertuahnya?
(Ayam cakap)

3 comments:

Srikandi Cinta said...

Wah wah wah bertuahnya dia ! rezeki melimpah2

RedVixen said...

amek kau... jadi jutawan terus!

k a k L a m p said...

sejuta.. perghh meh le sesape masuk minang..letak sejuta teros hahah

Let's have a break!