Thursday, June 16, 2011

Tahniah sebab menang tapi aku risau sangat ni!

   Aku masih lagi as busy as a bee.Tapi aku ingin sangat berkongsi kejayaan anak-anak buahku ahli pasukan Pancaragam Pasir Gudang yang berjaya mendapat tempat kedua dalam Pertandingan Pancaragam Peringkat Kebangsaan Zon Selatan yang telah diadakan semalam  di Stadium Perbandaran Pasir Gudang.

   Lepas ni, masih busy lagi kerana jadual agak padat contohnya 24,25,29,30 Jun dan 1 Julai kami kena perform.2 Julai pun kalau tak silap ada juga persembahan untuk Majlis Celcom.Dahlah PMR tinggal 111 hari je lagi.Syllabus ada2 tajuk lagi kena cover.Harap-harap sempatlah habis sebelum 1 Julai.Harap-harap juga ada guru band lain yang sudi keluar pada tarikh-tarikh tersebut kerana aku risau anak murid aku nak periksa.Risau!Risau!Risau! 



Cik Qila dan Cik Thira senyum kambing bila menang.
(Sorry ye!Teacher tak berapa pandai ambik gambar.Blur gitu)


Yang tengah tulah piala yang dimenangi.Dua lagi tu piala tahun 2009.

Harap-harap tahun depan dapatlah jadi johan pulak.


p.s: Tahun ni dapat tak ye ke KL untuk menonton World Band Competition?


Yang ini tak de kena mengena dengan band ye.

2 comments:

ShafiqHashim said...

Wah teringat masa sy pancaragam dulu..tahniah..

bujal X said...

wah~~~~syabbas!

Post a Comment