Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI : JOM KENAL BLOG SAYA

Santai Bersama BEN ASHAARI
1.Done
2.Done
3.Tulis apa saja mengenai blog aku

Ok En.Ben.Ini jawapannya

    Nama diberi adalah Scarlett's Petals.Kenapa Scarlett?Sebab itu nama aku.Kenapa petals?Sebab petals maksudnya kelopak bunga.Dalam sekuntum bunga biasanya ada banyak kelopak jadi setiap kelopak atau petal itu melambangkan pengalaman ( banyak le tu) aku sama ada dalam dunia pendidikan, peribadi, pandangan tentang isu semasa, blogging dan sebagainya.

   Orang kata blog aku unik.Tapi unik dari segi apa tu, anda kenalah pastikan sendiri dengan membuat lawatan sambil belajar ke blog aku.Aku suka sangat warna purple.Sebab tu blog aku purple.Wajah blog aku ni rasanya dah setahun tak berubah.Itu tandanya aku ni orang yang setia.Ah!Pendek kata, tak rugi melawat ke blog aku ni.Buat masa ini, oklah aku puas hati sebab ada yang datang tiap-tiap hari(atau kerapkali) contohnya macam Kak Pah K-Poh, Abg Terror, Belalang perisik Hijau, SK, LM, Kak Chik Ella, Ellen dan raaaamai lagi.Jadi, dengan segala hormatnya, anda juga dijemput melawat ke sini.

   Air teh atau biskut kering tu takdelah aku nak hidangkan tapi insyaallah, aku hidangkan entry-entry terkini setiap kali anda datang.Tak jemu punya!Tambahan.... aku suka sangat kucing.Jadi selalunya dalam setiap post aku, aku mintak dia orang posing bagi ceria.Tak pekan.Oklah.Cukup dulu aku promote sebab aku nak cepat ke rumah En.Ben.Pintu rumah dia tutup jam 10.malam.Sekarang dah 8 suku malam.Jumpa lagi.

p.s: Aku rindu Cekodok itu Sedap dan Hamin.Mana dia orang pergi?


Aku pun suka purple.



4 comments:

Cik Puan Kocik said...

Singgah sini ... salam kenal!! Happy blogging frenz!!

Kalau belum daftar churp2 ... daftar kat entri ini utk tambah income...

seorang kamoo di sini & seorang kamie di sana [rempit kehidupan]: Ini Cerita Untung Kalau Kau Memang Rajin!! Baru 2 Hari Tau ...

ain akasyah said...

mari berkenalan..dari blog ben ashari :)

Sejarah 11 haribulan

Sue Saari said...

cik sue datang singgah tambah kenalan...

salam perkenalan..happy blogging.. =)

CikHanis said...

hye!drop by here :)nice blog^^

http://velogsweetmanes.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Post a Comment