Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, June 17, 2011

   Adalah sorang budak tu tanya.Kenapa kerajaan nak takut dengan hack.Bukan boleh mati.Bukan ada DNA babi pun.Lembek betullah kerajaan ni.Setakat hack pun nak takut.Mula-mula aku diam je.Maklumlah budak-budak bercakap.Walaupun dah Form 1, kadang-kadang ada yang IQnya macam Year 1.Tapi sekurang-kurangnya dia tau juga perkembangan berita tanah air.Tak macam setengah budak U tu!Tak lama lepas aku dengar dia membebel dengan kawan dia tu, aku rasa nak tergelak tergolek-golek.Sebabnya....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hacks inilah yang budak bertuah tu ingat sedang menyerang kerajaan.

Ha!Rasa nak gelak tak?

6 comments:

kakchik@ella said...

memang gelak. bkn rasa lagi dah. hihihi.

bujal X said...

hanya aku cinta kamu seorang?

RaNiA said...

hahaha..aduh...ingatkan faham..rupanya tidak..hahaha

kuah kacang said...

HAHAHA..betuah punye budak..HAHA

cikguden said...

hahaha. hackers vs hacks

tikin said...

hahahaha..nkal btul diorang ni..=P

Let's have a break!