Thursday, July 21, 2011

Aku pun tak kenal dia...

   Dah lama aku perasan yang dia semakin hanyut.Dulu, dia seorang yang sangat baik.Perfect!Alim dan semua yang baik-baik.Tapi sejak dia kenal seseorang tu, dirinya bertukar 360 darjah!Semuanya kerana cinta tanpa dia ketahui cinta itulah yang telah memusnahkan  dirinya...

   Dan kini, biar bagaimana pun dia cuba kembali kedirinya yang asal, dia masih lagi dia yang telah berubah 360 darjah.Hinggakan aku rasa, aku pun tak kenal siapa dirinya kini yang sebenarnya...

Dulu, semua orang suka padanya...


Tapi kini, dia sendiri dah lupa siapa dia sebenarnya...

5 comments:

Edy Ramanov said...

wah, susahnya kalau org lupa daratan ni. edy pun ada gak pengalaman yang macam ni.

Firdaus Life said...

cube la bimbing dia n sentiasa bg peringatan. insyaAllah die akan kembali kepada yang asal

aizamia3 said...

oh.. simpati padanye..

dill said...

em. semoga dia tahu apa yang dia telah lakukan. sedar~

dill.

Nilam suhana said...

dulu saya pon ada sorang kawan macam ni... tapi sekarang saya da x dengar khabar berita dari dia.. hurm.. kadang2 sedih gak... sebab dia telah lari jauh dari siapa diri dia sebelum ni...

Post a Comment