Sunday, July 17, 2011

LIntas langsung dari Stadium Putra Bukit Jalil... Zorro lah pulak!

   Laporan langsung daripada Stadium Putra Bukit Jalil, pertandingan akhir pancaragam peringkat kebangsaan NatComp sedang dilaksanakan.Sebentar lagi KSAH,Kedah akan menunjukkan kehebatan mereka.Ada 2, 3 lagi pasukan yang belum menunjukkan taring masing-masing.

    Wow!Terkesima aku melihat persembahan pasukan-pasukan yang terlibat.Anak-anak didikkku Pasir Gudang School Band pun apa kurangnya.Menggoda dengan tangonya.Oklah.Oleh kerana saat ini aku sedang menyaksikan persembahan hebat di Stadium Putra Bukit Jalil, terpaksalah aku online sekejap je sekadar untuk membuktikan aku maish lagi aktif berblogging walau pun tugas memaksaku menghantar entry dari bas yang sedang bergerak dan kini dari keriuhan sorakan penyokong-penyokong pasukan pancaragam yang bertanding.

   Malam ini, sebelum lena dibuai mimpi, jika keadaan mengizinkan, aku akan online.Esok, aturcara yang diatur adalah membawa anak-anak didikku ke Aquaria, KLCC sebelum bertolak pulang ke Pasir Gudang.Selasa, 19 Julai pula anak-anak didikku akan menduduki Ujian Penilaian Ke3.(Fuh!!Memang aku angkat topi pada semangat dan komitmen mereka)
Menang atau kalah, bagiku mereka adalah hebat kerana usia band kami baru 5 tahun.Ibarat puteri bongsu kepada pasukan-pasukan lain yang ada telah menjejak 20 tahun.Ok.Jumpa lagi.

p.s:Tapi aku peliklah!Kenapa jalan masuk ke stadium dan kawasan persekitarannnya terlampau kotor.Apa dah jadi?Malu aku pada orang asing yang datang.Pasir Gudang bersih tau!

Lintas langsung dari kanan stadium, di seat penyokong Sekolah Sultanah Asma yang membawa 9 bas penyokong.Hebat betul!


1 comments:

Firdaus Life said...

g aquaria... bestnyee.. jaga leklok anak didik tu

Post a Comment