Saturday, July 23, 2011

Ben Ashaari cari blogger kreatif:Aku umpama...

Sempat lagi nak join ni.

Santai Bersama BEN ASHAARI

1.Header dan link (Done)

2.Tajuk : Seperti di atas ( Done)

3.Cari gambar untuk menggambarkan diri


4.Beri keterangan mengapa gambar di atas dipilih...

   Aku pilih gambar tersebut kerana aku umpama sekuntum thistle... Aku wujud namun wujudku tak diketahui ramai orang.Aku cantik namun banyak lagi kembang-kembang lain yang lebih cantik.Thistle itu adalah aku kerana ia tak pernah membangga diri meskipun banyak jasa telah ditaburnya.Dan hakikatnya.... thistle itu aku kerana tak ramai orang yang tahu akan wujudnya... It's like a mystery.. It's like me...  Adalah aku THISTLE itu...

5.Tinggalkan link 

6 comments:

Azie Rashid said...

azie sangat suka jawapan num 4 tu. kata2 yg bermakna :)

Unknown said...

cantik bunga ni :)

http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

aamalinaazman said...

sangat!

waa..kite plak pilih lily=)

besnye bunge tu

NadiRah said...

wahhh~
teringin nk tgk muka akak.. ^^

Careila said...

snagt setuju..cantik bunga ni...:)
kunjung sambil follow..

http://blogakufadila.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

kpah k-poh Sharifahnor said...

kpah nampak bunga tu scary..bermuka garang..berambut berkaler..ada gigi taring dan duri2 yg tajam..adakah itu bermakna diri mu pun begitu...? hak..hak..hak...

Post a Comment