Friday, July 1, 2011

Blog review ke 3 :Bukan blog Digi tau!


   Dah lama sebenarnya aku teringin nak review blog special ni.Entah kenapa pertama kali aku singgah, aku terus jatuh hati.Jatuh hati pada itik kuning comelnya, jatuh hati pada gaya bahasa santai dan kadang-kadang kelakar dalam setiap entrynya, jatuh hati pada macam-macamlah.Aku rasa blog ini mempunyai sesuatu yang tak dimiliki atau susah dimiliki oleh blog-blog lain iaitu identiti tersendiri.Kadang-kadang bila aku masuk satu-satu blog tu aku rasa macam sama je, tak de identiti.Tapi blog ni unik.Tak pernah aku jumpa yang sepertinya.


   BLoG ItiK KuNinG

   Tengok tu header blog ni.Comelnyaaaaaaaa!!!!!Suka sangat!rasa macam nak peluk-peluk itik tu.Tuan blog ni namanya Nadhirah.Setakat aku menulis ni, telah terdaftar 1003 ekor anak itik yang setia mengikut Nad.Termasuklah aku.Nad ni berbintang Libra.

About Me( Ni Nad kata tau!)

saya budak baik.. suke perasan cumel.. nakal sikit jer... suke tiru gaya gedik orang buat... banyak cakap.. tapi kadang2 pemalu... heheheeh...
   Untuk maklumat lebih lanjut,cepat-cepatlah singgah ke Blog Itik Kuning.Tapi kalau nak kenal si cantik manis Nadirah, pemilik blog Itik Kuning ni, sila scroll down...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
My Photo
Inilah Cik Nadirah pemilik blog itik Kuning.
(Sorry ek!Nad tu pemalu sebab tu dia wakilkan Cik Itik )
Nota kaki untuk Nad
Nad janganlah berhenti blogging ek.Kerjalah dengan Celcom ke apa ke tapi janganlah berhenti blogging ek.


4 comments:

Firdaus Life said...

alahai comelnya gambar mula2 dengan kucing oren tu :D

NadiRah said...

akak!!!!!!!!
T_T thnks sangat!!!
akak sudi review nad~
entry nad buat akak heppy??
happynya~ ^^
thnks akak..xtau nak cakap apa dah... huk3

K said...

hehe, itik kuning ni musuh utama katak XD

Sunah Sakura said...

ahahahhaha..kenapa kena kaitkan dengan celcom? sebab kuning tu digi ek? ahahah~

Post a Comment