Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, July 9, 2011

Entry BERSIH.

   Rasanya hari ni ramai sangat blogger yang cerita pasal BERSIH.Jadi aku pun nak cerita pasal BERSIH jugak.BERSIH yang pertama:Oleh kerana hari ni aku meeting sampai pukul 1.30 petang, esok je peluang aku nak BERSIHkan rumah.Harap-harap ia jadi kenyataan.

   BERSIH yang kedua:Aku nak bersihkan blog supaya BERSIH dan ringan.Tapi kena buat petang ni atau malam ni sebab esok takde letrik.Lepas tu bolehlah aku bw laju-laju sikit!Takdelah terhangguk-hangguk macam siput sedut.

   BERSIH yang ketiga:Aku nak berlangir maklumlah nak pergi spa selalu aku tak mampu.Jadi beli je bedak rambai.BERSIH jugak kulit aku.


    BERSIH yang keempat, aku nak BERSIHkan balik jiwa aku yang sejak akhir-akhir ini rasa kurang BERSIH.Mudah-mudahan ia jadi kenyataan.


Penyapu untuk memBERSIH tapi berapa kerap kita BERSIHkan penyapu tersebut.

7 comments:

Anonymous said...

Asal tak citer politik? Kau kan suka? Warkakaka. Haters gonna hate.

kpah k-poh said...

lepas tu mai BERSIHkan rumah kpah pulak yaaaa.....heeee

Scarlett O'Hara said...

Politiklah yang paling saya tak suka.

Peri PiA said...

penah guna bunga tanjung tu,love it :)

Cik Eka said...

serbuk rambai tu best..tenyeh2 kat muka memang halus gitu....tak yah guna produk mahal2 dah..best!

seminggu sekali tenyeh kat badan bagi bersih...hehehe

Makbonda said...

Assalamualaikum tuan rumah.

Rumah Makbonda disebelah pagar sebuah sekolah,sedang mengadakan sukan.Rumah kuning paling banyak dapat hadiah,murid-murid sorak kuning...kuning...kunng.... MC kata "Jangan kuat-kuat sebut kuning,nanti kena tangkap" Makbonda gelak dari jauh......

Mun said...

bersih yang ke-4 semua orang patut amalkan :)

Let's have a break!