Sunday, July 31, 2011

Nyum!Nyum!Bukan merenyam!

   Takde kerja betul.Nak diet tapi apa nak buat...teringiiiiiiin sangat nak makan benda ni.Jadi malam-malam buta pergi beli kelapa parut dan bahan-bahan lain.Benda ni for sure very high cholesterol tapi nak jugak.Akhirnya selepas berhempas pulas beberapa jam, sambil mata menjeling-jeling tengok resipi hak milik http://www.kongsiresepi.com/, maka dapatlah aku merasa benda ni..... Nyum!Nyummy!!!!Nak rasa tak?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Tada!!!!!Mango Rice!!!Bentuk Love lagi!



Memang betul punya high cholesterol.
Makan le banyak-banyak, jadi macam aku baru tau!
(Kata Cik Kucing Montel)

Lepas ni aku nak cari resipi Som Tum pulak.Baru sihat takde kolesterol

Som Tum Cik Google buat.

ALAMAK!!!!!
Aku lupa!
Aku kan semput mana boleh makan pulut!
Dengan mangga pulak tu!

4 comments:

Nilam suhana said...

som tum memang sedap... huhuhu.. eh sedapnya pulut ngan mangga??? siap bentuk love lagi...

aamalinaazman said...

pehhhhhhh~
ni feveret kot!
hehehe
sukeee sgt
baru je buat mggu lpas =))
sameee!

Unknown said...

ape tu? hahah nampak sedap bile tengok pepagi ni kan. ahaks

puanbee said...

so makan ke tak tu ? sedap nampaknyaaa..

Post a Comment