Saturday, July 30, 2011

Segmen Ben Ashaari lagi :Kak Pah Jangan Jealous!!

Santai Bersama BEN ASHAARI

Yeah!!!Ben buat segmen lagi.Biarlah orang kata apa, aku nak join jugak!
1. Macam biasa : Header ( Done)
2.Tajuk bebas tapi mesti ada Ben Ashaari (Done) Link klik je kat gambar Ben  tu.
3.Gambar terbaik yang pernah aku tangkap : Jap ek aku belek album...

Haa.... Inilah gambar yang aku pilih.

Budak bertuah dalam gambar tu adalah anak saudara aku, Zarif.Aku pilih gambar ni sebab bukan senang nak tangkap gambar si Zarif yang pemalu tu.Apatah lagi dalam keadaan berpantang selepas bersunat.Jadi gambar candid ni kira yang terbaiklah kan?
(Sekarang Zarif dah di tahun 6 dan dah pandai jahit seluar sendiri bagi kecik kaki seluar.Maklumlah dah bujang... Tapi tetap pemalu orangnya)

p.s:Kak Pah KPoh jangan marah ye aku tepek gambar Ben lagi kali ni.Kali ke berapa, aku pun dah tak ingat dah.

15 comments:

Ummi_R❀salici❀us said...

haha comel jugak candid pun...
ben ashaari nak tengok surat cinta aku !

Firdaus Life said...

hahaha lawak gambar tu.. oo bru bersunat rupanya

Azzah said...

singgah tengok gambar..saya pun join

Anonymous said...

ingtkn td kaki patah. rupenye bersunat..hehehe

DaYaH JeLitA said...

ahahaha kelakar jer..huhu..jomla singgah blog saya juga^^ : http://dayahjelita.blogspot.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-aku-penyayang.html

Uji Hussein said...

Tu Ummi: Tq komen.=)

Uji Hussein said...

To Freaky : Ada nilai kelakolah sebab tu kak Scarlett pilih gambar ni.

Uji Hussein said...

To Azzah:jap ek saya singgah umah Azzah pulak.Gambo apalah agaknya Azzah letak.

Uji Hussein said...

To Khairi : Time dia berpantang ni bukan setakat kecoh macam orang patah kaki, tapi kecoh mengalahkan orang berpantang.Terutama time nak cuci luka tu..

Uji Hussein said...

To Dayah:Tq singgah.jap lagi saya sampai umah Dayah pulak nak tengok gambo apa Dayah pilih.

maszull said...

slm...mama lawat ke sini dr segmen abg ben...:)
mama dah follow jom dtg ke blog mama k...:)

http://maszull.blogspot.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html

Atoo said...

bersunat? hahha

http://aq-islam.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html

.F.i.D.a. said...

candid pon cun je. :)

bersunat. :D

singgah dri segmen abg ben. :D

Yumida said...

adoh ai....sian..kena publish kt sini..besar gedabak lak tu...comei nyer! ngn kain pelikat..

jom singgah kt foto sy lak..slmt bpuase yer...

Nilam suhana said...

hahahah... terbaik..:)

Post a Comment