Friday, July 22, 2011

Segmen:Lulu Caldina terjah blog saya...


Nak join segmen Lulu pulak.

1.Ambik header Lulu dan link (Done)

2.Buat entry dan tulis je apa-apa yang patut...

(Hujung minggu memang traffik tak banyak ek?Patutlah... Ingatkan hujung minggulah banyak traffik sebab macam aku hujung minggulah masa aku nak pulun blogging lama-lama)

[ Itu jelah aku nak tulis dalam entry ni.lulu kata tulis je apa yang patut tu yang aku tulis seringkas mungkin tu]

3.Tinggalkan link entry ni kat ruangan komen :Ok jap lagi aku buat.

4.Tarikh tutup malam Ahad ..Oiii!!Lama lagi tu.

Ok.Dah pun siap!!!


8 comments:

Ce'gu JAERA said...

terjah dari blog cik Lulu... selamat berhujung minggu..
salam ukhuwah salam perkenalan ye..

miss jambu said...

Genk menerjah sini
Meramaikan follower anda lagi hehehe
Salam perkenalan dari genk

http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/senarai-peserta-segmen-lulu-caldina.html

Unknown said...

PoP singgah sini dari segmen Cik Lulu :)

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...


Jom join segmen ke2 Cik POP , nak kumpul blogger2 nie..ehehhe...

Segmen Pencarian Blogger 1Malaysia

hyhhh said...

terjah sini dari segmen Lulu Caldina..

Mai la lawat blog saya:
http://depalma-sp.blogspot.com/2011/07/segmen-lulu-caldina-terjah-blog-saya.html

"Aku"....Nurul Azren said...

Hepy sunday and blogging.. cik reen datang melawat dr segmen blog lulu..
sudi2 melawat dan follow cik reen... love yaa...

Zahirah said...

singgah sini dari segmen lulu. hehe. salam perkenalan :)

Anonymous said...

hye! dtg sini bwk something utk awk..
>> http://tirana91.blogspot.com/2011/07/
redah-je-la-dik-oiii.html

Syahadah_Li said...

salam perkenalan ...terbang dari segmen lulu caldina....mari singgah menyinggah

Post a Comment