Wednesday, July 20, 2011

Sekurang-kurangnya aku ada Dia...

   Makin lama rasanya hidup makin membosankan.Buat itu tak kena, buat ini tak kena.Nasib baik boleh juga blogging.Sekurang-kurangnya, ia boleh menjadi terapi minda buat orang-orang yang rasa hidup ini amat membosankan seperti aku.

   Buka suratkhabar, tak habis-habis cerita politik.Kalau tak pun cerita sumbang mahram, buang bayi dan gejala-gejala sosial lain yang makin memualkan.Benci!!!Nak cari teman untuk berbicara, masing-masing sibuk dengan hal masing-masing.Kalaulah Cik Lenovo ungu aku ni boleh bercakap, agaknya hilang juga rasa bosan yang makin membunuh aku.

  Selain blogging dan melawat ke rumah kawan-kawan bunian aku,aku  hanya dapat mengadu padaNya.Biarlah aku tiada sesiapa, sekurang-kurangnya aku ada Dia.Hanya padaNya tempat aku mengadu.Mudah-mudahan aku terus tegar dalam mengharungi hidup yang seakan-akan mati...



   

4 comments:

dill said...

daripadaNya kita datang, kepadaNya jua kita kembali.

tetibe.

dill.

uncle gedek said...

ololo... gambar tu sesuai sangat dengan entry ni...

haha!

grOundnUt said...

alahai...sedih je munyik nyer...jOM kunyah kacang?(sambil memberi kacang tanah)^^'

Nilam suhana said...

benar... berserah lah kepadaNya... segala-galanya bisa terubat...

hurm... berceritalah di alam maya nih... bertemanlah dengan kami... sebab.. walau kita tak kenal.. tapi kita sering berbicara dari hati...:)

Post a Comment