Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, July 6, 2011

Seperti pernah ku lihat tapi di mana ya?

    Baru je tengok cerita Marimar di TV3.Masih lagi sakit dada tengok Marimar kena kejar kat airport.Masa tengok tu, aku terfikir-fikir, si Renato ayah Sergio tu, macam pernah ku lihat tapi di mana ya? Sampai habis cerita, aku tak ingat macam siapa rupa atau gaya si Renato @ Richard Gomez tu.

   Macam biasa, lepas tengok Marimar, aku curi-curi blogging sambil update apa-apa yang patut.Macam biasa juga, aku singgah di rumah En.Ben Ashaari.Tiba-tiba!Kapow!!!!Aku teringat, rupa-rupanya Renato tu ada iras-iras En.Ben. Cuma Renato tu lagi hensem sebab dia artis.En.Ben blogger je.Dah tu asyik gi gim je. Tak percaya?Tengoklah cerita Marimar.



Renato @ Richard Gomez

Cuba tengok En Ben pulak...

En.Ben Ashaari blogger idaman se Malaysia.

Ada iras-iras tak?

p.s:
Anak murid aku yang nama Zikir tu sebijik macam Sergio
Kalau dia jaga badan sebab Zikir tu macam gemuk sikit.Pastu gi gim.Tentu jadi macam Sergio

4 comments:

TeAqArH said...

hahaha...same la bile sekali pandang...tp kompem2 la incik renato xleh lawan sergio..^_^

diana said...

hhhe..
ada la iras2 sikit...

shiema sufian said...

haha. adelah lebih kurang siket siket -.-'

kpah k-poh said...

kalau tengok kat video...tak de iras langsung...( cara posing tu yg buatkan seiras kot...)..

Let's have a break!