Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 24, 2011

Serious.... Aku jatuh cinta...

Aku rasa, aku dah jatuh cintalah..
Asyik terbayang je muka dia...
Kata orang,
mandi tak basah
tidur tak lena
makan tak kenyang....
Jangankan dalam cermin,
dalam air kopi pun terbayang wajah..
Aduhai...
Aku jatuh cinta padanya,
tapi agama melarang dia tinggal bersama denganku
HARAM
Malaikat tak masuk rumah nanti.
Jadi, aku hanya dapat memujanya di sini.
Aku harap dia mengerti.
DIA adalah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
... itik kuning!
(Alahai!kenapalah kau comel sangat?)


Tengok?Sampai speechless kucing aku!


p.s:Aku nak bela itik tak boleh.Aku nak simpan patung itik dalam rumah, HARAM.Agama melarang....

Churp churp nak enterframe...

3 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam,

haha~bela itik?? kecik2 mmg comel..bila besar,kurang comel..cukup la ngan kucing jer.. :)

belogkiter said...

comel betul itik kuning tu. tapi kucing kelabu lagi comel

gedek! said...

'Dalam' maksod entry ni...

Let's have a break!