Sunday, September 11, 2011

Ben Ashaari ajak blogger raya


   Ben Ashaari, si blogger popular kita, macam tau-tau je aku nak buat entry tentang hari raya.Aku dah lama dah nak tulis tentang perkara ni tetapi dek kekangan masa, delay punya delay, rasa dah terlambat pulak.Jadi segan nak buat entry pasal raya.Tau-tau, Ben buat segmen tentang raya jadi aku apa lagi, terus buat pecutan entry. ( Menaip time di dewan semasa Pecutan PMR anak-anak murid aku.Sekarang ni subjek English) 

   Ben mintak  gambar raya.Hari raya adalah berkait rapat dengan bermaaf-maafan jadi gambar di atas adalah yang terbaik dari ladang.Tapi aku tak buat watermark.Takpelah kan?Yang sebenarnya aku tak berapa pasti macam mana nak buat watermark.Ada sesiapa nak beri tutorial pada aku? 

   Ben mintak ceritakan perasaan semasa hari raya.Seriously, I was quite touched ( not quite but 'really', actually) when I saw my dad crying after I kissed his hand and both cheeks.There was something lingering in my mind that I could not explained since I really want to get rid of all those bitter memories.If only I could be a child again, I'll not 'commit that crime' ) Mood sedih sekejap.....

   Ben tanya perasaan sebagai blogger ( baru).. Oleh kerana ada blogger-blogger yang menyenaraikan aku sebagai blogger lama, maka tak payahlah aku ceritakan perasaan aku berhari raya sebagai seorang blogger.Cuma aku nak beritahu, waktu melayan tetamu, otak aku sentiasa teringatkan Cik Lenovo aku dengan satu pertanyaan : Bilalah aku dapat blogging ni?

     Ok.Maka siaplah entry aku untuk segmen bersama En.Ben Ashaari

8 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wah ...cikgu berblog time anak murid sdg sbuk ya ..:P

slmat hari raya sis !..;)

Yumida said...

touching la pic ni..tringat ngn my parents..

slmt hri raya scarlettj Mlysia..

Uji Hussein said...

To Izaty : Kalau tak, tak update lah blog hari ni. =)

Uji Hussein said...

To Yumida : Selamat Hari Raya juga.

Azzah said...

azzah singgah.memang tacing bila sampai bab minta maaf ni..

selamat hari raya

Anonymous said...

yup... time bermaafan yang paling feeling di hari raya...

Ben Ashaari said...

selamat ari raya sis :)

Uji Hussein said...

Tq Ben! =)

Post a Comment