Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, January 17, 2012

Alahai... ni bukan Monday Blues ni tapi everyday blues!

   Alahai!Rasa tak bersemangat nak ke sekolah disebabkan oleh masalah tertentu.Lebih-lebih lagi bila fikirkan, ramai pulak kawan-kawan yang dapat bertukar.Kalau dulu rasa teruja sangat nak ke sekolah tapi tahun 2012 ni kenapa entah rasa macam malas gitu..... aduhai!Bestnya kalau boleh duduk rumah je goyang kaki jadi suri rumah sepenuh masa.Bolehlah blogging lama-lama. :D




Malasnya nak gi sekolah...
Kan?Kan?

3 comments:

kakchik@ella said...

KC pulak everyday feel the blues sbb jalan tersgt lah jem.

Miss. Tina said...

Nak juga bermalas-malasan kat rumah tapi apakan daya kerja banyak nak kena buat.....

kakyong said...

jadi surirumah sepenuh masa pun x jugak ada masa utk blogging lama2.. tetap ada kerja yg tak pernah berhenti.. ;)

Let's have a break!