Wednesday, January 4, 2012

Macam mana boleh tersilap ni?

   Petang tadi, bukak je blog, aku terus spontan berfikir nak buat Spontaneous Thursday.Memang betul-betul aku bzzz gila seminggu ni.Jadi, aku terfikir entry ni dan terus publish.Otak aku dah set dah yang 3 Januari iaitu semalam, aku langsung tak sempat nak up date blog walau pun sebenarnya aku dah buat auto publish. Otak aku juga set yang hari ni adalah hari Khamis.Tu yang aku buat Spontaneous Thursday tu.Betul-betul punya spontan kerana rupa-rupanya hari ni adalah hari Rabu.Esok baru Khamis.Betul-betul dah ting tong dah aku ni sebab takut tak dapat nak up date blog.Hehehe!!!Malu pulak rasanya!



Malu nak tunjuk muka tersilap buat entry!

   

   

4 comments:

Woofer Storm said...

takpe,anda dimaafkan..hehe


#blog ini telah direvied di alexa..

ORLANDO AHMAD said...

gua ingatkan hari ni isnin

maszull said...

assalamualaikum cikgu...x apa la tu masalah kecik jer kn...:)

KuNanGKuNanG said...

biasa la tu..time bz sesangat kadang2 benda yg biasa buat pun kita lupa..:)

Post a Comment