Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 23, 2012

Alamak Joyah!!

   Aku paling tak suka orang bawak mulut.Ke hulu ke hilir asyik  dok mengumpat je kerjanya.Aku nak blah buat bodoh je kang dia kata aku kurang sopan.Aku nak tegur, nanti lain pulak jadinya.Taknaklah aku.Kang dia mengata aku pulak.Yang peliknya tu, semua perkara dia tahu.Sampaikan kononnya dia lebih tahu tentang sukatan pelajaran di sekolah daripada aku yang dah berbelas tahun dok mengadap benda tu.Patutlah orang gelar dia Kosmo!Pemberita tak bertauliah rupanya.Macam mana agaknya ye aku nak tegur supaya dia berubahPaling tak pun ingat nak taubat almaklum sajalah suara aneh dari langit pun dah jadi kenyataan.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Mama Norlia pun dah tak kepoh jadi Joyah.

4 comments:

Boni JLL3 said...

hahahaha..ramai sebenarnya jenis macam ni..hehehe..nak tak nak kena bersabar je la.kalau tak,tak pasal2 gaduh..tul tak?

fieda said...

hehehe..dorang ni suka busy body kan..

jemarisuri said...

huhu, JS pun tak suka org camni...
sabar je lah semoga dia akan berubah suatu hari nanti...insyaallah

saya cello191 said...

susah nk tegur org mcm tu..
nanti kita plak yg kena...

Let's have a break!