Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, January 12, 2012

Buku Rekod Bunga Felt

   Akhirnya, siap juga Buku Rekod Mengajar untuk aku hantar ke pentadbir esok.Siap dengan bunga-bunga felt lagi.Warna asal dah purple, jadi aku tambahlah sikit supaya lebih cantik.Harap-harap, isinya pun cantik.Almaklum sajalah, sejak terlebih guna komputer ni, tulisan aku jadi tak senonoh.Cantik lagi tulisan anak-anak murid aku.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sebelum...
-
-
-
-
-
-



Sesudah.....

psst!
Takkan aku je nak lawa time mengajar kan?
:D


3 comments:

Alin Marlini said...

mesti murid2 sukaaa...

Scarlett O'Hara said...

haah!Ramai pulak mintak buatkan...

maszull said...

assalamualaikum scarlett...wah dah jadi cantik buku tu...:)

Let's have a break!