Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, January 7, 2012

Bunga felt oren dan kuning untuk Buku Rekod Mengajar

   Oleh kerana Buku Rekod Mengajar tahun ni dah cantik, tak payahlah aku susah-susah nak hias sangat.Balut je dengan plastik pun dah ok.Tapi, fikir punya fikir, apa kata aku letak sekuntum dua bunga felt warna kuning atau oren di mana-mana penjuru buku tu.Tentu tambah menyerlah. :D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



   Oklah.Aku nak buat bunga felt tu jap.Nak blogging pun, internet dah slow terlampau.Apa entah masalahnya.Sabar je lah.Dah siap bunga felt tu karang, aku upload gambar.

6 comments:

IMANSHAH said...

owh org perempuan suka letak bunga ke?? banyaknya kerja

Cikgu Ma said...

salam...ensem la buku RPH...

err..english ticer ke?

Azhafizah[フィザ] said...

tak sabar nak tgk bunga felt tu..mesti cantik (=

delarocha said...

sejak abis sekolah ni, dah lama tak membalut buku.. hehe

cik chinta said...

hihi..kt sampul aje. mls touch up

tunz said...

nak buh gak...meyh satu!!!

Let's have a break!