Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, January 17, 2012

Mengada betul tekak!

   Lepas demam panas yang sekejap panas sekejap sejuk, tekak aku mengada-ngada pulak!Perut lapar tapi semua benda tak sedap.Teringin nak makan kek, tapi makan sikit je dah tak selera.Ni teringin pulak nak makan ayam percik.Harap-harap banyak aku makan supaya berat badan aku tak terus turun.Kalau badan lemah, letih dan lesu, macam manalah aku nak mengajar?

8 comments:

Belalang hijau Perisik said...

elok la d turutkan tekak tu.. cover balik selera makan yang hilang time sakit ritu XD

Azham Vosovic said...

wah...akak cikgu eyh?

semoga cepat sembuh tau huhuhu

3no gr33ny said...

jemputlah ke halaman hamba lagi yer =)

gedek! said...

ajar murid makan ayam percik...

(bukan taknak bagi tau ada di pasir gudang.... tapi 'pemalu'... hehe)

kay masingan said...

jaga kesihatan selalu..:)ala tomey lah kucing tu..heheh

Kancil 8349 said...

semoga cepat sembuh...:)...

kakyong said...

semoga cepat sihat cikgu..

S..U..D..@..I..S said...

memang selepas demam kita akan teringin macam2..haha macam orang mengidam

Let's have a break!