Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, January 27, 2012

Nasi Goreng Telur Ayam Dara

   Post tentang makanan lagi... Bukan nak lawan Mat Gebu chef blogger kita tu ye!Sekadar nak berkongsi je... Oklah...Menu sarapan pagi aku hari ni adalah nasi goreng telur ayam dara. Sebenarnya nasi goreng biasa je tapi aku tambah telur ayam dara.Mana nak dapat telur ayam dara? Kebetulan je sebenarnya aku jumpa telur tu.Aku JJCM di Kipmart Masai nak cari tetel tapi terjumpa orang jual telur ayam dara.Ala... telur yang biasanya dalam perut ayam tu, yang belum ada kulitnya lagi.Telur tu lah yang dikumpul dek penjual ayam dahtu dijual sepiring RM5.Aku ingat sedap macam telur biasa, tapi ala... tasteless!Tu yang aku campur dengan nasi goreng tu.Tak faham? Ha..tengok gambar cepat!

-
-
-
-
-
-
-
-
-



Pinjam gambar dari  SINI

-
-
-
-
-


Ha.... inilah dia Nasi Goreng telur ayam dara aku!
Nak try?

5 comments:

cik ayuni said...

yuni x penah tegok...jakun!

Marina Monroe said...

Boleh juga..hehehehehe

KuNanGKuNanG said...

1st time tau pasal telur ayam dara ni...xpenah jumpa lg.

ZWAN SABRI said...

terliur ah tengok.. nampak sedap.. Nak try! HUHU

Selendang Merah said...

nmpk menyelerakan..hihi.nak2

Let's have a break!