Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, January 21, 2012

Orang baik selalunya meninggal muda.Betul ke?

   Pemergian penyanyi Izwan Pilus semalam, mengingatkan aku pada kata-kata seorang teman yang mengatakan mungkin arwah akan meninggal awal.Bila aku tanya, kenapa, kawan aku tu kata sebab arwah Izwan Pilus tu nampak macam baik sangat.Kata dia, kan biasanya orang baik meninggal awal..... Tak sangka, rupa-rupanya semalam, arwah betul-betul meninggal dalam usia yang masih snagat muda.Takziah buat Aril dan keluarga.Mudah-mudahan, arwah ditempatkan di kalangan orang beriman.Al Fatihah....

-
-
-
-
-
-
114

Gambar kenangan Izwan dan Aril bersama ibu tersayang.

( Credit to Media Malaya )




10 comments:

kpah k-poh said...

muda lagi dia kan.... Allah sayangkan dia.. tu yg panggil awal tu... Al-fatihah

Cik Rose Cute said...

Al-fatihah...buat arwah...memang dia baik...

gadisBunga said...

semoga Allah merahmatinya.

saya pun rasa mcm tu. orang baik selalu meninggal awal...

ZWAN SABRI said...

Semoga arwah ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman.. Amin! :)

nyanyisunyi said...

Al Fatihah..
rasa hiba melihat video ini...

kakyong said...

AlFatihah..

Izwan Pilus antara artis yg tak pernah ada kontroversi.. dia memang budak baik.. suka dengar lagu2 nyanyian dia..

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

takziah buat keluarga Allahyarham..bila ajal datang,tak kira muda tak kira tua tak kira baik mahupun jahat memang sudah ditentukanNYA

nurmujahidah said...

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/01/jom-join-ga-yang-banyak-giler-hadiah.html ga untuk dijoin :D

~~zAnAfAhMi~~ said...

Kalau gitu, kita ni mcmna? Itu andaian utk menyedapkan hati, mungkin. Bapa saya meninggal muda, baik atau buruknya hanya Allah yg menilainya.

Mia Liana said...

al-fatihah...

Let's have a break!