Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 2, 2012

Pen cikgu vs pen Pilot

   Bertuah sungguh budak-budak zaman sekarang.Hari pendaftaran, tak ada seorang pun aku tengok pakai baju lusuh atau kasut lusuh.Semua serba baru.Baju baru, kasut baru, beg baru.Alat tulis, jangan katalah.Cikgu pakai pen harga 80 sen je.Budak Form 1, pakai pen Pilot yang entah berapa harganya!Cuma jangan jadi kes pen kena curi sudahlah.Maklumlah, budak-budak!Tapi ramai juga aku tengok emak-emak budak yang lebih-lebih!Paksa anak bawa alat tulis mahal-mahal.Bila hilang, cikgu juga nak kena jawab!Aduhai!!!!



Pen anak murid Form 1



Pen cikgu




5 comments:

cik penyu said...

xpe..walaupon pen cikgu murah tp lebih bernilai kan?ce soh dyorg tulis baik kat buku dyorg.xder sape kesah.kalo cikgu yg tulis?harus kembang2 hidung.he8

Cik Rose Cute said...

hihihi betul tue...

Chekgu Azrine said...

cikgu pun kena jimat sebab cikgu lebih banyak guna pen.. especially pen merah.. hehehe.. so beli murah2 je kot..hahaha

Prettywrite said...

ahah..alahai sayunya tengok perbezaan pen tu..nak buat macamana murid2 tu mak pak nya orang kaya semua benda pun lebih dari cikgu..
betul tu hilang karang salahkan cikgu jugak..huhu

maszull said...

assalamualaikum scarlett...betul la tu kekadang ni ibubapa tu sendiri yg lebih2kan beli barang yg mahal2 bila dah hilang nak bising kan...:)

Let's have a break!