Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 9, 2012

Cara ping entry sekali gus ke grup-grup di FB bersama Cik Adasya.

   Buat pertama kalinya, aku nak kongsi satu entry yang mungkin sangat membantu terutama bagi blogger-blogger baru, iaitu bagaimana untuk ping entry sekali gus ke grup-grup di FB.Memanglah boleh ping satu-satu, tapi tentu ambil masa kan?Zaman sekarang ni semua orang nak cepat. Aku nak ajar sendiri @ beri tutorial, tak reti.Maklumlah, bukan bidang aku.Jadi, jomlah kita sama-sama belajar dan cuba buat seperti yang disarankan oleh seorang blogger yang tersangat baik hati iaitu Cik Adasya yang jelita.Mudah-mudahan, dengan perkongsian ilmu ini, akan menambah semangat untuk blogging buat teman-teman semua.Aku pun nak cuba nanti.Terima kasih ye Adasya!Lepas baca entry tu, jangan lupa follow Cik Adasya ye!OK.MEH KITA BELAJAR PING ENTRY DI SINI.



Adasya Blogspot

Terima kasih Cik Adasya!

   



4 comments:

ada sya said...

terima kasih banyak2 tuan belog... :)

Paris Lipton said...

yeke? usha japp lahhh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selama ni saya ping satu satu..adalah 2 group klu larat..haha.selalu je tak ping

Jz Online News said...

tq ye atas info ini.. jz nak zass ke sana jap.. ;)

Let's have a break!