Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, January 8, 2012

Sedangkan makan tergigit bibir...

   Sedangkan masa makan pun boleh tergigit bibir, inikan pula masa membaca berita!Jadi, janganlah gelakkan Puan Jamalina Jamali@ Jay kita sebab tersilap sebut nama DSAI semasa sepatutnya dia sebut Dato' Seri Najib Tun Razak.Aku sebagai seorang teacher, yang juga banyak menggunakan kata-kata semasa bekerja pun kadang-kadang tersilap sebut.Tu baru depan 30-40 orang murid.Puan Jamalina tu audiens yang menonton berapa juta!Jadi maafkanlah dia.Aku rasa, dia pun sedikit trauma dengan apa yang terjadi.(Kalau akulah, sebab aku ni lemah semangat orangnya)

   Ha?Ada yang tak faham?Ni mesti tak menonton Buletin Utama TV3 malam tadi ni!tak pe.Jangan risau.Tak terlambat nak tahu apa kisah sebenarnya.Aku nak upload video di Youtube yang berkaitan, internet aku tengah sakit urat.Jadi sesiapa yang nak tengok video tu atau nak tahu kisah sebenarnya, kliklah Blog Budak Botak ni.




Jarang dengar perempuan bernama Jamalina.

Berita terkini:
Hassan Ali dipecat!

6 comments:

cheqna said...

biasa la tu =)
salam singgah di petang ahad =)

Scarlett O'Hara said...

Tq singgah Cheqna. nak jenguk cheqna pulak ni.

Prettywrite said...

ehem..memang tak paham ni..hehe..nak skodeng jap..

[PCL] said...

jenguk pcl plak....hari mggu kekadang blog jd bisu plak!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

biasalah tersasul kan sis, saya pun selalu tersasul sebut nama klu byk pk..hehe

diana said...

agaknya dia tak sabaq2 nak baca berita tentang anwar ibrahim kot..ekekek

Let's have a break!