Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, August 26, 2012

Cara paling berkesan menghilangkan Monday Blues.

   Aku percaya, selepas seminggu bercuti hari raya, tentu ramai yang rasa malaaaaaaas sangat nak bekerja atau bersekolah semula.Lebih-lebih lagi yang tak siap kerja tu.Kadang-kadang, aku terkena juga penyakit Monday malas  blues tu tapi aku ada cara tersendiri untuk naikkan balik semangat bekerja.Nak tau caranya?Mula-mula......

-
-
-
-
-
-

1.Rehatkan minda
2.Tarik nafas dalam-dalam
3.Setkan dalam otak, taklah teruk mana pergi kerja atau sekolah hari isnin.
4.Cepat-cepat siapkan kerja yang tertangguh
5.Berfikiran positif

-
-
-
-
-
SELAMAT BEKERJA!


2 comments:

Chekgu Azrine said...

pakai bju lelawa kot..pun ok..hehe..nk bg hlg monday blues...wuwu..

Mia Liana said...

sama lah.. arini pergi keje pun macam takde mood... uwaaaa...

Let's have a break!