Saturday, August 4, 2012

Dah buang dah...

   Setelah berjaya memberanikan diri buat apa yang patut, akhirnya aku berjaya juga membuang widget 'bentuk salib' yang jatuh berguguran jika cursor digerakkan.Selama 2 tahun aku berblogging ni, aku nampak benda tu cantik or sweet sangat.Langsung tak terfikir akan bentuknya yang seakan-akan salib.Memanglah benda ni nampak remeh, tapi ia sesuatu yang sangat serius kerana seperti yang kita semua maklum, pelbagai cara digunakan untuk memurtadkan orang islam.Jadi, jalan terbaik adalah dengan mengelakkan segala benda syubhat termasuklah benda kecik berterabur yang nampak macam salib tu.Mudah-mudahan, di masa akan datang, aku akan lebih berhati-hati dalam memilih sesuatu.Sekali lagi, terima kasih aku ucapkan pada Cik Anon yang sudi tegur aku.

2 comments:

Dayang Deno said...

deno tak ltk.... pakai cursor biasa kaler pink je... hihik :)

Unknown said...

Setuju ssgt. Kdgkala kita xperasan

Post a Comment